FIRST DAYS AT ZUID-KIVU, CONGO - Reisverslag uit Kivungira, Congo, Democratische Republiek v van Huippie Kok - WaarBenJij.nu FIRST DAYS AT ZUID-KIVU, CONGO - Reisverslag uit Kivungira, Congo, Democratische Republiek v van Huippie Kok - WaarBenJij.nu

FIRST DAYS AT ZUID-KIVU, CONGO

Door: Huippie Kok

Blijf op de hoogte en volg Huippie

12 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kivungira

We zijn nu al een paar dagen onderweg. Ik heb het erg gezellig met mijn vrienden hier, de andere mensen gaan ook wel, maar ik trek liever met mijn eigen cluppie op.
Ik heb niet zo lekker geslapen ik stond met koppijn op, maargoed denk aan het geld zeg ik dan maar.

Vandaag gingen we naar een markt in Congo, de wedstrijd was: welke groep het meest gekocht heeft, die wint.
Dit leek makkelijk, maar WAT een gezeik. Mijn vriend en ik hadden dus echt geen zin om voor die troep te betalen, dus we pakten wat van de tafels zonder te betalen. WAT een gezeik hier zeg, die markt mensen meteen achter ons aan.. zeiken dat ze deden! De lipgloss hadden ze gelukkig niet meer aan gedacht, dus die konden we houden.
Daarna probeerde ik een sjaal te kopen, maar dat wijf dat hem verkocht bleef maar vragen stellen, hoe het met me ging enzo. Bitch wat gaat jou dat aan? Ik kom voor de sjaal en niet voor social talk. Als je daar naar op zoek bent, dan ben je zeker op het verkeerde adres bij mij.
Toen we ons weer gingen verzamelen om de spullen te tellen, was ik diep teleurgesteld. Ik heb mij zwaar in twee van mijn RKC vrienden vergist, wat een gay instelling man. Janken over dat mijn vriend en ik gejat hadden en zij hadden eerlijk betaald en gepraat met die markt mensen.

Uiteindelijk heeft niemand gewonnen, we staan nu nog steeds voor met 3000 euro dus.

RKC

YOU'LL NEVER WOLLUK ALONE

Tags: RKC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huippie

Aan RKC de zegepraal ondanks zware strijd Ons voetbalspel ons ideaal en sportiviteit Wij wijken voor geen overmacht als 't 'n wedstrijd geldt Vooruit nu jongens, zet 'm op voor RKC in 't veld Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC! Wij wijken voor geen overmacht als de wedstrijd geld. Vooruit nu jongens zet hem op voor RKC int veld! Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree, aan ons de victorie aan RKC! Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree. Aan ons de victorie aan RKC! YOU'LL NEVER WOLLUK ALONE!

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 2099

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 18 December 2014

Verleg je grenzen!

Landen bezocht: