Verleg je grenzen! - Reisverslagen van Huippie Kok - WaarBenJij.nu Verleg je grenzen! - Reisverslagen van Huippie Kok - WaarBenJij.nu
Verleg je grenzen!

Nou vrienden,

Over een paar dagen vertrek ik samen met m'n cluppie naar ergens.
We doen mee met een reisje, lekker gezellig met z'n allen. Ik ben benieuwd hoe het wordt. Wat voor mensen zullen er zijn? Pff beter is er niet van dat rare volk en ZEKER GÉÉN JODEN OF KAKKERLAKKEN!!!!
Opgedonderd met hun, er is maar één ware club!!!

RKC

12 Mei 2014

FIRST DAYS AT ZUID-KIVU, CONGO
Huippie

Aan RKC de zegepraal ondanks zware strijd Ons voetbalspel ons ideaal en sportiviteit Wij wijken voor geen overmacht als 't 'n wedstrijd geldt Vooruit nu jongens, zet 'm op voor RKC in 't veld Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC! Wij wijken voor geen overmacht als de wedstrijd geld. Vooruit nu jongens zet hem op voor RKC int veld! Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree, aan ons de victorie aan RKC! Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree. Aan ons de victorie aan RKC! YOU'LL NEVER WOLLUK ALONE!