De eerste dagen - Reisverslag uit Kivungira, Congo, Democratische Republiek v van Huippie Kok - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Kivungira, Congo, Democratische Republiek v van Huippie Kok - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Huippie

04 Juni 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kivungira

Hoppa, wij RKC-ers met zijn allen naar het vliegveld gereden in Amsterdam. Vlaggen van RKC uit de ramen natuurlijk, terwijl we hard het clublied zongen. Ha! Je had die joden eens moeten kijken hahaha, daar hadden ze niet van terug. LOSERS

Toen we moesten verzamelen op het vliegveld bij de reisleider, zag ik allemaal mensen staan die ook meegingen. Ik zag meteen al dat het geen voetbal hooligans waren, daar waren het te grote watjes voor. Beter voor ze, anders hadden ze heel wat klappen kunnen verwachten.

Eenmaal in het vliegtuig mocht ik niet bij mijn vrienden zitten, dit deed ik natuurlijk eerst wel. Pfff wat denkt dat reistrutje wel niet?! Er kwam een of andere lesbo naast me zitten. Laat haar zelf naast een pot zitten dan praat ze wel anders.

Er werd in het vliegtuig een kennismakingsspel gedaan, mijn club heb natuurlijk weer gewonnen. Daarna moesten we een yell "maken". Nou dat maken hoeft niet want wij hebben zoveel yells, we kozen de beste uit en schreeuwden die zo hard als we konden. Hahahahaha we maakten die anderen dik in, ze stonden te trillen op hun poten zo bang waren ze voor ons.

Blijkbaar kunnen we geld winnen op deze reis, we hebben dus al aardig wat geld in de pocket. Ik ben trots op mijn vrienden.

RKC

YOU'LL NEVER WOLLUK ALONE

ps. Ohja we gaan naar Zuid-Kivu in Congo. Ik heb even rondgevraagd en Congo ligt in Afrika, ik ben benieuwd hoe het daar is. Als ik maar wel een normaal bed heb en niet in een bamboe hutje op de grond hoef te slapen, dan pleuren ze maar op en pak ik het eerste vliegtuig terug.

Tags: RKC

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huippie

Aan RKC de zegepraal ondanks zware strijd Ons voetbalspel ons ideaal en sportiviteit Wij wijken voor geen overmacht als 't 'n wedstrijd geldt Vooruit nu jongens, zet 'm op voor RKC in 't veld Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree Aan ons de victorie aan RKC! Wij wijken voor geen overmacht als de wedstrijd geld. Vooruit nu jongens zet hem op voor RKC int veld! Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree, aan ons de victorie aan RKC! Wij vormen tezamen gezellig een schaar. Sportief zijn wij allen en voor elkaar. Ons doel en ons streven is vriendschap en vree. Aan ons de victorie aan RKC! YOU'LL NEVER WOLLUK ALONE!

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 2093

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 18 December 2014

Verleg je grenzen!

Landen bezocht: